Są także popularnym narzędziem reklamy, które nieprawdopodobnie ze znakomitym skutkiem odgrywa własną rolę, dzień w dzień przypominając o naszej firmie w biurze klienta. Jaki kalendarz wybrać? To bez wątpienia zależy, od naszych preferencji. W realizacji celów marketingowych najlepiej sprawdzają kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze składane, które składają się z powierzchni przeznaczonej na nadruk a także trzech kalendariów, które zawierają miesiąc aktualny oraz poprzedni i przyszły. Część górna przeznaczona na przekaz graficzny umożliwia na umieszczenie dowolnej treści reklamowej. Najczęściej są to podstawowe informacje o firmie, takie jak: zakres działalności, dane kontaktowe, czy informacje zachęcające do skorzystania z usług. Jak się okazuje, kalendarz trójdzielny dla firm jest realnie skutecznym sposobem, aby przypominać o sobie klientom. Zwłaszcza, że stanowi formę upominku, czyli wpływa na budowanie trwałej relacji z klientem. Jeśli już zdecydowaliśmy się na kalendarz trójdzielny, warto przeanalizować, co pragniemy umieścić w części przeznaczonej na przekaz graficzny. Mogą to być na przykład kalendarze trójdzielne z zdjęciami obrazującymi nasz zespół albo zakład pracy. Na prawdę często umieszcza się też zdjęcia towarów. Możemy wybrać dowolne ilustracje, warto jednakże zadbać, aby oddawały charakter naszego biznesu i spotkały się z pozytywnym odbiorem. Ciekawym wyjściem jest także umieszczanie grafiki nawiązującej do naszej działalności. To nie zawsze muszą być zdjęcia. Bardzo istotne, żeby w odbiorcach wywoływały jedynie pozytywne emocje.
Więcej informacji na stronie: www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne