Kalendarze książkowe – rodzaje

Wyróżnia się dwa podstawowe rodzaje kalendarzy, a mianowicie kalendarze ścienne oraz książkowe. Kalendarze umieszczane na ścianach mogą mieć formę składaną albo prostą. Pośród kalendarzy książkowych można wymienić kalendarze biurkowe, kieszonkowe oraz indywidualne.

Jak się okazuje, kalendarze książkowe dobrze sprawdzają się w roli spersonalizowanego gadżetu reklamowego. Kalendarze książkowe a promocja firmy Kalendarz jest doskonałym nośnikiem treści marketingowych. Jest gadżetem niesłychanie funkcjonalnym, z którego korzysta się poprawnie codziennie. Co za tym idzie - logo naszej firmy a także dodatkowe treści reklamowe dzień w dzień utrwalają się w pamięci użytkownika tego podręcznego gadżetu. Szczególnie dobrze sprawdzają się kalendarze indywidualne mające postać eleganckiego notesu z spersonalizowaną okładką, na której są zamieszczone elementy identyfikacji wizualnej naszego biznesu. Możliwe jest umieszczenie dodatkowych treści promocyjnych za pomocą specjalnych wyklejek. Ciekawym rozstrzygnięciem proponowanym przez producentów kalendarzy jest zróżnicowanie form znakowania. Logo może być nadrukowane, wytłoczone czy zamieszczone na ozdobnej blaszce. Ważne jest, ażeby producent kalendarzy książkowych, którego wybierzemy, oferował różnorodne rozwiązania dodatkowe, które urozmaicają wygląd standardowej okładki. Są to np: garbiki, srebrzo ne brzegi czy okucia. Kalendarz książkowy wyposażony w takie elementy staje się produktem premium, który jest elegancki i wartościowy. Gadżety służące promocji firmy powinny być praktyczne oraz z uwagą wykończone. Wyłącznie takie pozytywnie wpłyną na nasze relacje z klientem. Klasycznym rozstrzygnięciem są kalendarze książkowe, które spersonalizowane w bardzo ciekawy sposób będą pełnić funkcję marketingową, budując pozytywny wizerunek naszego biznesu. Warto więc wybierając gadżety promocyjne, przemyśleć zamówienie kalendarzy książkowych.
Zobacz także: https://www.iveno.pl