Kalendarz trójdzielny – najważniejsze cechy

Tradycyjne papierowe kalendarze wciąż cieszą się dużą popularnością. Stanowią klasyczne rozwiązanie, które jest bardzo przydatne każdego dnia. Co więcej kalendarze ścienne stanowią element dekoracyjny pomieszczenia.

Co ważne - poza funkcji związanej z porządkowaniem zajęć i przypominaniem o bardzo istotnych wydarzeniach, stanowią również efektywne narzędzie marketingowe. A w tej roli świetnie sprawdzają się składane kalendarze trójdzielne. Kalendarz ścienny z trzema kalendariami Kalendarz podzielony na trzy kalendaria jest gadżetem cechującym się wysoką funkcjonalnością. Te trzy kalendaria stanowią: miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny a także następny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. Górną część kalendarza wytwarza tak zwana główka, czyli miejsce przeznaczone na szatę graficzną. Jeśli kalendarz ma pełnić funkcję marketingową, grafika powinna mieć charakter reklamowy. Na prawdę często wybieranym rozwiązaniem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami. Fotografie nawiązujące do działalności firmy, które są spójne z wykończeniem kalendarza, stanowią dobry nośnik promocji. Jest to równocześnie marketing nienachalna, która nie wzbudza negatywnych wrażeń. Dosłownie całkiem inaczej - buduje pozytywny wizerunek firmy jako oddanego partnera biznesowego. Kalendarze trójdzielne są stosowana poprawnie na każdym kroku: w domach, biurach, zakładach pracy, warsztatach czy poczekalniach. Ta uniwersalność sprawia, że są właściwym upominkiem dla każdego klienta czy współpracownika. Umieszczane w miejscach, gdzie są dobrze widoczne, cały rok pełnią własną promocyjną funkcję. Należy pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być szczegółowo wykończony. Wysoka jakość świadczy bowiem o profesjonalizmie i szacunku dla klienta. A takie podejście jest w każdej chwili pozytywnie odbierane i wpływa na relację łączącą klienta z firmą. Warto zatem zadbać, aby nasz upominek był atrakcyjny wizualnie.
Źródło: kalendarze trójdzielne