Metody wygłuszenia biura

Duże biura, a zwłaszcza te o układzie open space są niezwykle trudne do aranżacji, a to dlatego, że nie można ich podzielić na mniejsze przestrzenie, gdyż zwyczajnie układ na to nie umożliwia. W takiej sytuacji zdecydowanie najlepszym rozstrzygnięciem jest użycie budki telefonicznej, która jest co więcej dokładnie wyciszona i pozwala prowadzenie cichych rozmów. Budki telefoniczne do biura nie są standardowymi budkami telefonicznymi, w których stosuje się żetonów lub kart.

W takich budkach rozmowy prowadzi się za pomocą telefonów komórkowych, a sama idea budki umożliwia na dysponowanie miejscem, do którego nie docierają zewnętrzne dźwięki i w którym można spokojnie porozmawiać ze własnymi klientami lub kontrahentami. Budki akustyczne, bo taka jest ich inna nazwa, są precyzyjnie wytłumione. Materiały konstruk cyjne użyte do budowania takich budek są zrealizowane w taki sposób, żeby nie przepuszczały dźwięków. W konsekwencji do środka budki nie przedostają się hałasy gwarnego biura i rozmowy oraz telefony innych pracowników. Poziom tłumienia dźwięków jest bardzo wysoki. Są przypadki w których w budce nie słychać niczego, co dzieje się poza nią. Taka budka może z powodzeniem zastępować tak zwane pokoje ciszy, których nie da się na każdym kroku zaaranżować. Największą przeszkodą są możliwości lokalowe, a w zasadzie brak tych sposobności lokalowych, dlatego że biuro jest np wynajęte i nie można go przebudować lub brakuje osobnego pomieszczenia, które dałoby się właściwie wygłuszyć i zaaranżować cichy pokój.
Więcej informacji na stronie: kabiny akustyczne.