Serwis z anonsami erotycznymi

Witam Pana, mam 28 lat i życie stoi przede mną otworem. Na nieszczęście jednak, zdarza się, że nie jest nam dane spotkać adekwatnej osoby w otaczającej nas rzeczywistości, a szczęściu należy dopomóc. Stąd też wychodzę na przeciw losowi i zamieszczam ogłoszenie na tym portalu.

Pasjonuję się głównie sportem. Od najmłodszych lat uprawiam taniec towarzyski i pływanie synchroniczne. Jednak żaden z tych sportów nie przynosi oczekiwanych efektów, dopóki nie trafi się na dobrego partnera. Bez wątpienia mówię o tym pół żartem, pół na serio. Tańczę i pływam w zespołach żeńskich, które od lat odnoszą sukcesy. Problem polega jednak na znalezieniu odpowiedniego mężczyzny, z którym mogłabym dzielić czas wolny. Kogo szukam? Osoby aktywnej fizycznie, która sprosta moim dość szczególnym potrzebom. Uwielbiam wyrozumiałych, zdecydowanych i pełnych pasji facetów. Nie szukam przygód ani partnera na jedną noc. Marzy mi się ktoś, kto usiedli mnie nie tylko i wyłącznie psychicznie niemniej jednak i cieleśnie. Jako sportsmenka lubię wysiłek fizyczny, zarówno w pracy jak i w zaciszu domowej sypialni. Jeżeli jesteś mężczyzną, który nie boi się zmęczyć, a tym bardziej zalać siódmym potem - to właśnie na Ciebie czekam. Jaka jestem? Zahartowana, wytrzymała ale i delikatna, jak każda kobieta. Codzienna styczność ze sportem w efekcie zaowocowała także w dość zgrabną sylwetkę. Mam 160 cm wzrostu, 55 kilo wagi oraz wymiary 90x60x90 cm. Cokolwiek robię, oddaję temu całą siebie i robię to z pasją. Dla prawdziwego uczucia jestem także w stanie stopniowo zrezygnować z uprawiania sportu. Oczywiście jedynie i wyłącznie kosztem pogłębiania innego wysiłku fizycznego. Co mogę dać w zamian? Dużo rozkoszy i treningu ruchowego. Nie mówię tu wyłącznie o wspólnym porannym joggingu, niemniej jednak przede wszystkim o wieczornych zajęciach łóżkowych. Na zachętę dorzucę jeszcze zrealizowane przeze mnie śniadania!
Źródło informacji: ogłoszenia towarzyskie.